Kızlar geçen gün post paylaşmıştım ve ertesi gün hastaneye gittim kızım 5 aylık ve gözünde tümör olduğunu söyledi doktor fakat gözlerinde bir sorun olmadığını da söyledi kayma veya görme gibi 6 ay sonra dedi üniversite hastanesine git orada takip edilsin başına böyle biley gelen var mı