Kızlar Ramazan şan beri oğlum bir türlü düzgün iyileşmedi , hep hasta hep hasta , 2-3 gün iyi diğer gün bakıyorum ateşlenmiş yani dışarı turluyum geliyoruz misafirliğe gidiyoruz oğlum un burnu akıyor atesi cıkıyor , geçen hafta 3 gün boyunca nedensizce sadece ateşi vardı bu iki gündür hep ağlıyor aniden ağlıyor burnu da akıyor şimdi emzirmeye kalktım yine ateşlenmiş .6 aylık oğlum Ama ben biryerde mi yanlışlıkla yapıyorum bu durum geçici mi niye böyle şaştım kaldım valla alışık değildik böyle olmasına Ramazan beri birtürlü düzeltmedik. Acaba ben mi bakamıyorum diyorum ama daha nasıl yapabilirim ki hiç evden çıkarmama gerekiyor hasta olmaması için 🤦🏼♀️