Herkese iyi geceler,
Bebeğim 6 aylık olunca hipp organik combiotic 1 den 2 numaraya geçtik ve bebeğime ağır geldi sanki önce katı kaka yaptı sonra yaklaşık iki ay süren ishal oldu. Doktorumuz ağır geldiğini aptamil2 kullanmamızı önerdi bu sefer daha beter oldu. Kızım 6 ay 24 günlük ve 3 gündür hipp 1 e döndük ve kızım düzeldi ama nasıl 2 numaraya alıştıracağım kızımı ve bu durumu yaşayan var mı acaba?