Canım bizim besin alerjisi var aşıdan sonra açığa çıkmıştı sen bilirsin ama doktoruna göster aylık kontrolünde kabızlık ishal çok kusma egzama konak pişik gürültülü kaka hırıltı burun tıksnıklığı kaka da kan ben kaka da ki kanın ardından götürdüm doktora bu saydıklarımdan birkaçı varsa alerji olabilir inşallah yoktur geçmiş olsun canım