Eslemmina Kızım 3 aylık olacak 7 gün sonra. Ne yaptıysam yaptırmadım bir çay kaşığı zeytin yağ var yapar dediler ama cesaret edemedim. Deneyen var mı masaj falan yaptım ama yok yada başka bir çözüm bulan var mı
Nkht2705 Eslemmina oğlum meme+mama besleniyor.3 günde bir mamasına bi çay kaşığı zeytinyağı koyuyorum.Bi problem olmadı çok şükür,kakasını yapmasını da rahatlatıyor☺️
AhmeTubq Eslemmina kaç gündür yapmıyor çok ağlayıp ıkınıyorsa zeytinyağı verebilirsiniz ama rahatsa gerek yok
Eminos Eslemmina sadece anne sütü mu aliyor kac gundur yapmiyor kakasini bebeğinizin huzursuzlugu yoksa endiselenmeyin ama kaka yapmamak bebegini geriyorsa 1 cay kasigi zeytinyagi verebilirsin bana cocuk doktoru onermisti 3 aylik olana kadar nerdeyse hergun verdim ben yapamiyordu cok da gazliydi ama artik vermiyorum yapiyor cunku anne sutu alan bebeklerde 1 hafta 10 gune kadar kaka yapmamak normal canim
Ozlemm16 Eslemmina benim kızımda o aylarda yapmıyordu poposuna zeytinyağı sür ayaklarını da karnına doğru git gel hareketler yaptır iyi geliyor
gokturkhicret55 Eminos ıste benim bebegım de öyle sürekli yapmak istiyor az az yapıyor ama kakası normal cok yapmak istiyor yapamıyor animdm bende delı olcm
Miba Benim kızımda sadece mama kullanıyor 1,5 aylık ben sabah akşam bir kaşık zeytinyağı veriyorum. O rahatlatıyor doktorumuz önermişti. Her gün yapmaya başladı
Eminos gokturkhicret55 endiselenmeyin bebeginiz huzursuz degilse hic telas etmeyin benim bebegim bazen 3. Gunun aksaminda yapiyor bazen gunde iki kez yaptigi da oluyor mesela birazda bizim yedigimize ictigimize de bagli
gokturkhicret55 Eminos işte huysuz yapıyor ama yaptıgı halde daha cok yapmak istiyor anlamadım 😥 uyku desen sıfır memede hep
gokturkhicret55 Eminos huzursuz huysuz yaptıgı halde rahatlamıyor anlamıyorum uyku deseniz sıfır ayak hareketleri yaptırıyorum Zar zor sıvı şekilde gelıyor ama yıne rahatlayıp uyumuyor tekrar meme 7/24 gögüsümde cok yoruldum takatım yok doktor a gtmye gercı gidince de sonuc alamıyorum bıktım artık 😥
Ulkusnem Benim bebeğimde aynı şekilde olmuştu. 4 günden sonra rahatlatmak için tek seferliğine kulak çöpüni zeytinyağına batırıp poposunu uyarmıştım 5 dkkaya kalmadı bi sürü kaka yaptı artık koyulaşmıştı nerdeyse. Sonra bi süre zeytinyağı verdim ve biogai başladım. Düzene bindi çok rahatladı.
Ulkusnem Eslemmina bide siz kefir içerseniz iyi olur sütten probiyotik geçer bağırsaklarını düzene sokar bebişin
Caglazynp Eslemmina ben mamasına zeytinyağı koyuyorum poposuna da sürüyorum seytinyagı karnını ovup ayakları kadırınca ıkınmaya baslıyor bizimki de hep kabız mamadan
Dila61 Eslemmina kesinlikle ver doktorum hergun bı cay kaşığı verebılırısın dedi du in yapmadı bugun verdim yaptı .
Gksuu Eslemmina metsil diye bi damla var baya barsakları temizledi benim bebeğimin eczacıya bi sorun isterseniz
Kalimero Ben hepsini denedim içirdimde,uyardım da,yapmadı 8 gün oldu. Dr. muzu aradık huysuzluk şişkinlik kusma yoksa normal 10 güne kadr dedi. Bekliyorz...
Eslemmina Kalimero huysuzluk kusma var uyumuyor hıc denecek kadar az uyuyor en fazla 20 25 dakika uyuyor