gnc15 kısa program mı yıkıyorsunuz. Birde sıvı deterjan kullanıyorsanız , deterjan koyulan kısımda mavı bişey var onu indirmek lazım yoksa boş su ile yıkanıyor. Ben uzun program da yıkarım ön yıkamalı leke cıkarıcılı programda hiç leke olmadı bu zamana kadar agustosta 3 olacak green clean baby leke cıkarıcı ve deterjanı dışında bişey kullanmadım. Hala da kimyasal domol kosla ihtiyaç duymuyorum