Doğum yapalı 2 ay 17 gün oldu doğumdan sonra 30 güne yakın kanamam oldu ama şu son 2 gündür regl olacak gibi karnım ağrıyo normal şartlarda olsa şimdi regl zamanımdı ondan mı yoksa acaba regl mı olcağım ? Bu kadar erken hasta olan oldu mu acaba yoksa hastalık zamanı bu karın ağrısı normal mı