Kızlar bebeğim 5 buçuk aylık kız bebeği saçları uzun doğdu tabi şu zamana kadar biraz seyreldi ancak Yinede uzundu. İstanbulda yaşıyoruz buranın sıcağını nemini yaşayan bilir. Bebeğimin egzaması da var aynı şekilde günde düzenli şekilde duşa girmemize rağmen saçlarını yoluyor ve çok kaşıyordu uykudan uyanıyordu çoğu zaman bu yüzden. Babasıyla bugün saçlarını kestik 😞 ama sonradan vicdan azabı yaşayıp çok üzüldüm aklıma geldikçe de ağlıyorum bu suçluluk neden bilmiyorum 😞