Kuzeybey2209 şu yazmış olduğunuz iki şey hemen hemen birçok bebekte var, bunun İçin ille de terapi almak gerektiğini hiç sanmıyorum
Oğlum 2 buçuk yaşında daha yeni yeni işaret parmağını kullanıyor o da canı isterse
Aynı evin içinde biz 10 kere seslenelim bir kere anca dönüp bakar çünkü ismine duyarsızlaştı artık, ona seslendiğimizi biliyor ama dönüp bakma gereği duymuyor buda çok normal
Dışardan biri seslense hemen bakar, bunlar öyle çok kafaya takılacak şeyler değil