3.5 ay once normal dogum yaptım dogumdan hemn sonra dökulme olmadi ama son 1 aydir saclarım kopar tarzda aşirı dökuluyor resmen avuc avuc kopuyor saçım. Evde heryerde saçim çıkiyor. Zaten sari ve ince telli gucsuz saclarim vardi ama hic bu kadar dökulmezdi niye boyle oldu bu durum nasil gecer yasayan var mi hastaneye gitsem hangi bolume gitmem gerekir