Cly01 10 buçuk 11 gibi gece uykusuna geçiyor 4 5 gibi uyanıyor mama içiyor geri hemen uyuyakaliyor normal mi ne zaman kesintisiz uyur mesela 10 gibi yatıp 7 8 gibi kalkar??
Divayorgun Cly01 maşallah valla. O aylarda iki saatte bi kalkardı oğlum. 2 yaşında başladı kesintisiz uyku
Gizembrsvn Cly01 4.ye kalkan 5 aylık kızımı uyutmaya çalışırken okuduğum post 😂😂 maşallah nazar değmesin 🧿
bus1 Cly01 masallah bacım daha ne istion😅 oğlum. 18 aylık bu senin dediğin kadar olsa yeter fazlasını istemem
Deletedmom_11 Divayorgun oğlum 5 ay 8 günlük gece 20 dakikada bir yarım saatte bir uyanıp ağlıyor emmeden geri de alamıyor 2 saat kesintisiz uyuduğu zamanlarda eşimle oh çok şükür bugün uyuduk diyoruz 😁🤭 nazar değmesin sizinkine de Allah esirgesin İnşallah daha iyi olur
yildiztas emsare ahahahaha bu yorum çok iyi gerçekten 😃😃😃6 buçuk aydan sesleniyorum ben de gece uykusunda en fazla 2 buçuk saat kesintisiz uyuyor hemen emmek istiyor bazen saat başı kalktığı bile oluyor şükretmek gerek 😄😄😄
Cly01 Gizembrsvn maşallah 🧿 bazı bebekler uyku seviyor sanırım benimkisi uyutmadigmz zaman huysuzlaniyor
alisin_annesii bebeğim daha iki aylikken ben kolay kolay kaldirmazdim sute gece sadece bir veya iki sefer verirdm dimdi dort aylik gece onikide falan uyur sabh sekize kadr falan
Cly01 bus1 🧿🧿🧿 diyelim.. korktum şimdi uyku düzeni ilerleyen zamanlarda bozulur mu yoksa böyle devam eder mi acaba ya 18 aylık diyorsunuz 😱
Azemefnan_2021 Cly01 benim kızımda öyle yine sizinki maşallah çok yatıyo saate bir kalkar daha küçükler hem gece beslenmeleri gelişimleri için iyi