nhr Tuceeee bebeginiz kucukse bas terlemesi normaldir belli bir aya kadar benim kiziminda cok terliyordu gerci hala terliyor ama eskisi kadar degil doktorumuz belli bir doneme kadar bunun normal oldgnu soyledi
Bugsbunny1 Tuceeee bizde İstanbul’dayız aynı şekilde . Üstü ince aslinda ama başı terliyor . Sırf bu yüzden dus aldırdım 2 saat önce
Rabiademir Sıcaklar başladı artık benim bebeğimde 7 aylık çok terliyor erkek birde normaldir. Bir sıkıntı yoktur