ozlem_4734 Kızlar bebeğin 8 aylık olacak gözü hala çapaklanma oluyor sabahların hep Bir gözü kapalı uyanıyor öyle görünce çok üzülüyorum hergun bu şekil gözü çapakli kapanmıştır şekilde uyanıyor nasıl geçecek yaşayan bu durumda olan varmı nasıl geçti 8 aylık olucak hala düzelmedi ya
Nefesin-Annesi ozlem_4734 ozlem_4734 Benim kızımda aynısdı kendi sütümden damlatırdım hep pamukla silerdim
Haso ozlem_4734 benim kızımdada 5 ayına kadar tek gözünde çapaklanma oluyodu göz doktoruna götürdüm ve gözyaşı kanalı tıkanıklığı süreki masaj yapıcaksın dedi ve netira göz damlası,fucithalmic viskoz göz damlası verdi ve 1 haftada geçti çok şükür artık çapaklanma olmuyo ama bu ilaçları gözüne damlattıktan sonra masaj yap ilaç gözyaşı kanalına gitsin etkisi olur bunu önerebilirim sana inşallah iyi olur bebişin🙏🏻
a010101 ozlem_4734 göz kanalı tıkalı dır bizimde 7 ayda düzeldi doktor farklı bir masaj gösterdi o şekilde yapa yapa açıldı ilk götrdüm doktordan farklı bir metotdu 1 ay sonra kontrole gel dedi gerek bile kalmadı şükür göz muayenesine götürün bir
Bademll_eda_ ozlem_4734 benim oğlumda da vardı 10 aylıkolana kadar da sürdü göz doktoruna götürdüm düzelmezse 1 yaşında minik Bi operasyonla açarız dedi. Doğduğundan beri vardı ama bizim, ben o zamandan beri masaj yapıyordum özellikle banyodan sonra yapın çok etkili oluyor. Size resimlerini atsam da görseniz sabah kesinlikle gözünü açamıyordu çapaktan Allahın izniyle geçti damla da kullandım tobradex yada tobrased tam hatırlamıyorum ama çok iyi gelmişti. Uzun yazdım kusura bakmayın ama anneler için zor bir durum rabbim şifa versin inşaallah en yakın zamanda düzelir 🌸
Kbrbisi28 Basını usutmus olabilir birde yeni dogdugunda eger usttuyse bir sure bu devam edebiliyor bebeklerde sıcak tutmaya calış
ozlem_4734 Nefesin-Annesi İlk aylar öyle yaptım ama doğru değilmiş doktor damla verdi geçmesi masaj yap dedi bebeğim izin vermiyor masajı yapmama kaldı öyle gözleri ya çapakli
ozlem_4734 a010101 nasıl Bir masaj bizede burnu ile gözü arasındaki boşluk olan yerden yukardan aşağı doğru parmağınla masaj yap dedi ama bebeğim izin vermiyor yapayım
Kubrabb a010101 ya bizde dr gittik 2 ilaç vermişti geçti . Sonra köye gidince orda polenlerden gene tekrar etti ne zaman yeşil alandan geçsek daha da artıyor masajı herkes farklı söylüyor ben hepsini yapıyorum da günde ⅘ defa uyguluyorum çocuğun gözünde elim hep ama tamamen geçti diyemem aslaa 4. Aylığız
Kuzeysmommmmm a010101 nasıl bir masaj bizde yapalım benim oğljm da 4 ay 10 günlük doğduğundan beri masaj yapıyorum ama nafile açılmadı kanal😔
Ayaz2016Alya2022 ozlem_4734 demini süzgecten geçir. Pamuğa yada peceteye süt at bak gör gözü nasıl iyileşir benim kızımın da oluyor hep çayla temizlerim doktorumun tavsiyesi
Kbrbisi28 ozlem_4734 o surecte banyo yaptiktan sonra siz farketmemissinizdir belki sapka takiyormusunuz gerci bilmiyorum tam kurmadiginda hemen usutuyorlar ve çapak oluyor gozleri buda bir sure boyle devam ediyor hani derlar ya buyukler basta hasta etme hep oyle gider onun gibi
gulsene1998 ozlem_4734 acaba amziriyorken göğsünüz değiyor olabilir mi belki linç yerim ama eskiden de hala da annem falan öyle der görümcelerim bi dikkat edin belki ondandır denemekten zarar gelmez. Emzirirken göğsünüz bebeğinizin gözüne değmeyecek sıkıştırmayacak
Nefesin-Annesi ozlem_4734 serçe parmaklarının ucuyla gözlerinin bırnunun olduğu göz yaşı aktığı yere pıt pıt bas çek yapcak hafif hafif bana da öyle söylemiştü doktor
gulsene1998 ozlem_4734 yok emzirirken baskı uygulanıyorsa göğüs değmesi deniyor belki ondandır dedim çok geçmiş olsun benim erkek kardeşimde öyleydi annemin o zamanlar bişey yaptığını hatırlamıyorum şimdi 10 yaşında maşallah bi sıkıntıdı yok kendiliğinden geçmişti herhalde
Tuba_2020 Benim oğlumda da vardı göz yaşı kanalı tıkanıklığı 1yaş sonrası geçti, serçe parmağınız ile masaj yapabilirsiniz, YouTube de videoları var.