elifinannesi53 Kızım akşamları yemek yemek istemiyor genelde, meyveli muhallebi yapıyorum onu seviyor. İrmikle sütü pişiriyorum, altını kapatıp yarım meyve, ceviz çiğ badem falan atıp bızztlıyorum. Bazen tarçın, kakao, bal falan koyuyorum meyvesine göre. Kahvaltılar zaten işkence saati 🤷♀️ Öğlene doğru meyveli, hurma özlü gibi tatlı yoğurt yapıyorum biraz da kuruyemiş ya da meyve. Bunların dışında bir şey yemiyor. Uyandıktan sonra acıkmasını bekliyorum yemeğin yanında mümkünse alternatif bir çorba ya da sevdiği bir yemek de hazırlamış oluyorum. Bi gün bayılarak yediğini başka gün ağzına sürmediği oluyor. Alternatif olunca kafam rahat oluyor. Su içmeyi seviyor, onun eline uygun minik bardaklar aldık geçen gün, çok hoşuna gitti daha da içmeye başladı. 2 3 tane suluğu var onları da seviyor bardaktan içmeyi de. Farklı bardak/suluk/şekilli pipet alternatifi deneyebilirsiniz. Yemek işi çok zor fikir olursa diye yazdım kolaylıklar diliyorum 🙏🏻