Hayal123 Gözü kıpkırmızı oldu. Ama öyle böyle bir kırmızılık değil.Önce burun akıntısı ile başladı sonra tıkanıklığa çevirdi. Ara ara öksürük vardı. Hapşırık da fazlaydı. Ama gece tıkanmaktan çığlık çığlığa ağlıyordu yavrum. 3 gün iburamin kullandık hiçbir iyileşme olmadı aksine arttı. Sonrasında alerji ilacına başladık. Aynı zamanda göz doktoruna gittiğimizde de alerji olduğunu söyledi. Henüz alerji doktoruna gitmedik ama en kısa zamanda götüreceğim.