Busrab0 oksitosin ben 5 aylıkken vermeye başladım çok sevmiyor ama sıcaklar arttığı için bata baya içiyor şimdi
Busrab0 oksitosin çay kaşığıyla veriyordum ilk bi çay kaşığı olarak sonrası içtiği kadar ölçmedim açıkcası çok seve seve içmiyor zaten çok sıcak olunca susuyor ama baya
Ballicoregimm oksitosin ben 5 aylıkken vermeye başlamıştım azıcık azıcık şırıngayla. Başta yarım belki daha az. Sonra giderek arttırdım bazen 2-3 şırınga da verdiğim oldu çok seviyordu suyu. Tabi o zamanlar 6 aya nerdeyse gelmişti
Saziyersin oksitosin yabi ben doğduğundan itibaren hep verdim çünkü ister istemez oluyor evet anne sutu karşılıyor ama yaza denk geldiği için ben vermiştim
Azemefnan_2021 oksitosin benim kızom 5ay 19 günlük sıcak havalar diye su vermeye başladım oda istemiyor içmiyor doğru dürüst
Arya0102 Benim kızım şu an 3 buçuk aylık ara ara su veriyorum. Özellikle hıçkırık tuttugunda… Ama doktorum 4.aydan sonra verebilirsiniz demişti. Anne sütüyle beslenen bebeklerin ihtiyacı yokmuş.
Daenerys oksitosin ben 3 aylık olana kadar çay kaşığı ile veriyordum. 3 aylık kontrolde gittiğimiz doktor su ver diye çıkıştı. İdrarı koyuydu bizim de. Ama sizinki çok farklı su verin tabi ama yine de tahlil yaptırın mutlaka.
biricikbebegim Musluk suyu kullanmayın iyice kaynatıp soğumasını bekleyin bağırsak düzeni bozulmasın miniğin musluk suyu bebeklerde hastalık nedeni malesef
BNKM oksitosin Benim bebeğim yeni 4 aylık oldu. 2 aydır su veriyorum böbreğinde taş var su içmesi lazim gunde bir su bardağı su veriyorum kana kana iciyor yavrum. Sorun olsa benim bebeğime verdirmezlerdi. Havalar ısındı yavrucakları susuz bırakmayın. Bişey olmaz