Mdkakam113 canım anne sütü az olduğunu düşünüyosan kesinlikle mama benim yavrum 52 gün sarılık geçirdi ilk 3 haftayı saymıyorum bile bilinçsiz bir doktor yüzünden çocuğun tahlilerrinde doymadığı çıktığı halde anne sütü diye diretti çocuk sarılığı atamadı başka bir doktora getirdim sık ama az besle dedi çok şükür geçti .. sarılık çeken bebeklerin Çok sık beslenmesi gerek dışkı ile atılabilmesi için