Ah ah aynı şey bende de oldu ama biz şuan 7 aylığız daha yemi gördük beyaz küçük noktayı.Devam ediyor yani.Allah yardımcınız olsun pırasayı çok seviyor oğlum onu ağzına sürdüğünde baya azaldı ağrısı.Birde ağrısı başlayıp çok ağladığında Aktardan kendiniz aldığınız karanfili dövüp zeytinyağla bekletip yağını damağına sürdüğünüzde de çok rahatlıyorlar.Tetagilde Harika bşi hemen rahatlatıyor.Şifa olsun inşAllah 💐