Gizy Alptugunannesi07 bizimde 17 aya 10 gün kaldı sanki beni tarif etmişsiniz gibi evde anne anne meme meme babasına bile gitmiyor bir uzaklaşsam çığlık kıyamet dışarıda her yere koşturuyor. Sanırım atak döneminde o yüzden böyledir inşallah 🤯
mmek_2014 Alptugunannesi07 evet birlikte uyuyoruz malesef. Tek uyuduğu zaman saat başı uyanıyor. Beraber uyuduğumuz zaman 4-5 saat uyuyor. Uykusuzluktan çıldırmamak için beraber yatıyoruz 😬
Eda-Emir Alptugunannesi07 yalnız değilsin benimde oğlum 17 aylık dediklerinizin birebir aynısını yaşıyoruz