Vallaha bende Kocaeli deyim ve burası 3 gündür hiç görmediğim hissetmedigim sıcağı hissediyorum balkona çıkınca adamın yüzüne yüzüne sıcak vuruyor . Oğlum 26 aylık halen emiyor ve ter dokmekten bazen bağırıyorum yeter ya bu ne böyle herkez kendi canının derdinde diye 😅 sanki çocuk ne anlar 😅 kendimi avutma seklim