Glcntna Sezeryan doğum yaptım bebeğim 5 aylık ama 1 aydır kuyruk sokumunda ağrı var kalkarken çok ağrıyor. . Hamilelikte evden çalıştım birgün ofise gittim sandalyede oturdum o zamn çok ağrımıştı . Ama geçti sonra şimdi tekrar ağrıyor başına gelen varmı
Sinem2 Glcntna ben normal dogum yaptım. Doğumdan sonra oturup kalkarken özellikle batma şeklinde ağrı oluyordu. Doğumda bazen kuyruk sokumu kemiginde catlama yada kırılma olabiliyormuş. Ve makattan parmakla müdahale ile düzeltiliyormus diye okumuştum. Bu yüzden doktora da hiç söylemedim. Zamanla kendiliğinden geçti.
a010101 Glcntna bebeğinizi sallıyormusunuz ben ara ara salladığım da aynı o şekilde de oluyor Duruş bozukluğundan kaynaklı kitlenyor belim sonra açılıyor ayağım boşa gdyor sallamynca bişi yok ama
thebeautyqueen Glcntna Evet canım benim de aynı şekilde. Hamileliğimde başladı ve doğumdan sonra da çekiyorum maalesef. Çok ayakta kalsam ağrıyor. Masa başı çalışıyorum ben de çok otursam da ağrıyor. Bir tek uzanınca geçiyor ama uzanıp dinlenmek de pek mümkün değil. 😬
Glcntna Sinem2 ne kadar sürede geçti . Bende gitsemmi gitmesemmi diye düşünüyorum ama ağrım git gide artıyor koltuktan kalkamıyorum bazen
Glcntna a010101 yok sallamıyor çok nadir salladığım ama evden çalışıyorum koltukta oturuyorum ama kolduk sert değil ondan olabilirmi acaba internette doğumdan sonra eğri falan olabiliyormş diye yazıyordu makattan parmak sokup düzeltiyorlarmış sanırım
Sinem2 Glcntna 7 8 ay falan sürdü. Bazen uzun süre oturursam yine oluyor ama ilk baslardaki gibi değil