Oflu_u ya normalde uyku duzeni vardi 7. Aya girdik uyku filan kalmadi ciglik cigliga resmen esimde sehir disinda sehir disinda olmasa o bakar ben dinlenirim ama o dayanamaz daha bu hallerini gormedi bakalim o ne tepki vericek bu duruma sadece yemek yerken mutlu ve sevdigi cocuk sarkilari çaldiginda mutlu