Zuhalhlt Merhaba ben gece bebeğimi ince zıbın giydiriyorm uzun kol altına pijama o şekilde yatırıyorum ama çok terliyor ne yapicam acaba kısa kol giydirsem üşür mu? bide benim yatak odam çok sıcak oluyor geceleri ben bile çok terliyorum
misaaaaa Zuhalhlt bende aynı şekilde giydiriyorum üstünü örttürmüyo terliyo ama içime sinmiyor üşür gece diye kısa kolluyla yatiramiyorum 🤷🏼♀️
ObirAnnnee Zuhalhlt Terliyorsa eğer üzeri fazla geliyor demektir, ter hasta eder. Biz İstanbul’da yaşıyoruz gece gündüz atlet ve boxserla duruyor, abca öyle rahat camlarda açık full.
Ballicoregimm Zuhalhlt geçen sene yazın sadece zıbınla yatırıyordum çünkü ben de incecik giyinip üstümü hiç örtmüyordum. Bu sene hala tulum+pijama veya tulum+battaniye ile yatıyor. Çünkü ben de yorganla yatıyorum
Alparslan_bebis Zuhalhlt ben bi atlet zıbın üzerine de ince bi penye gibi altı çıplak üzerine zaten battaniye atıyorum terlemiyor 3 aylığız gündüzleri de bu şekil
Irmakprensesinannesi misaaaaa valla kısa kolu zibin ve şort la uyutuyrm hiç usudugunu görmedim çok döndüğü içinde üstün u örtmuyoda
Zuhalhlt ObirAnnnee evet korkum o zaten gece her emzirmeye aldığımda su gibi sırtı gndus uykularında da hep terliyor sürekli değiştiririm üstünü . Kısa kol ile yatıriyim mi sizce 7 aylık bizde İstanbul’da yaşıyoruz benim evim zaten çok sıcak oluyor
ObirAnnnee Zuhalhlt Yatırın kesinlikle, sıcak ve ter isilik yapar yazık yavruya çok kötü birşey isilik kendim yaşadığım için biliyorum. Hava zaten 30 derece sadece zıbınla bile yatsa olur.
Deletedmom738372 Zuhalhlt eviniz gece serin değlse yatırın kısa kolla yazıktır ya benim ev çoook sıcak 🥵
SedaNisa Zuhalhlt kısa kollu zıbın altına ince pijama battaniyeyi göğsüne kadar çekiyorum öylece uyuyor
melekdag İzmir çok sıcak . zıbınla yatıyor sadece . Üstünü örtmüyor. Cam açık . Ve bende ince giydiğim halde bunlara rağmen sıcaktan uyuyamıyorum
Mervenur11 Zuhalhlt bende normalde ince uzun kollu alt üst o şekilde yatırıyordum tek kat bugün sadece zıbın kısa kollu şortlu tulum giydirdim üşür mü diye çok tereddütteyim giydirsem mi yine uzun pijama kararsız kaldım şuan uyutuyorum ama sıcak gayet kendim de şort sıfır kolluyla duruyorum öyle yatıyorum 8 aylık kızım da
Glcntna Zuhalhlt 5 aylık 1 haftadır kısa kol şortla yatıyor terlemesin diye giydirmiyorum sen nasılsan onuda öyle giydirmen lazım yenidoğanda sadece sen ne giyersen 1 kat fazla giydirme olayı . Çok sıcak bunalır çocuk bide
Bussraozknn Zuhalhlt terlemesinden ziyade üşümesi daha iyi diyolar çünkü soğuktan değil terden hasta olurlar. Benimkide 10 aylık istanbuldayım bende suan camlar full açık ve içinde zıbın üzerine kısa kol altına ince pijama ile yatıyor üstünde de müslin var ama açıyor gece kendisi
Elifinannesii_ İnce zıbın , ince alt ile yatırıyorum. Çoraplarını filan da çıkarıyorum. Göğsüne kadar battaniyeyi çekiyorum çünkü cok terliyor
Hellomoto Zuhalhlt biz Antalya’dayiz çok sıcak 3 4 gündür gece uzun kollumu giydirsem kafam karışıyor
thebeautyqueen Zuhalhlt Benim evim de çok sıcak oluyor. Bu gece askılı zıbın üzerine kısa kollu pijama giydirerek yatırdım. Şimdi kontrol ettim sıcacık. Bence sizde kısa kollu giydirebilirsiniz. Sıcak bebişleri daha çok hasta ediyor.