Evlatkokusumis KıZlar bu yaşta saçları beyazlaması olması normalmi 2 tel gördüm beyaz merak ettım üzüldüm neden oluyokı böyle
LuckyMommy Evlatkokusumis ben 32 yaşımdayım küçükken benimde saçımda da beyaz saç varmış, şimdi 10 12 tel var kendimde gördüğüm kadarıyla bence sıkıntı yapmayın. Benim oğlumda da var 1 tel
Ozlem89 Merhaba benim kızımında vardı 1 tane koptu daha sonra başka saç dibinde beyazlık vardı çok üzülmüştüm
Senayys Ozlem89 merhaba bugün oğlumda 1 tel beyaz saç gördüm bende çok panik oldum yarın doktora gidicez çoğalır mı acaba çok korktum
1Nisa1merve Benm kziim da da var iki tel .4yasinda. yaklaşık 1senedir görüyorum .ben de çok uzuluyrm doktra her gitmede unutuyorum sormayı ya .siz sordunuz mu.benm 30yasinda anca çıktı beyazım. İnsllah bidaha çıkmaz
berk58 1Nisa1merve korkmayın bence nişandır muhtemelen bizde öyle derler yeğenimin saçının bir kısmı öyleydi sarı beyaz gibi büyüdü hala duruyo sadece rengi biraz koyulaştı