Ilkannelik Ben genelde her açtığımda havalandırmaya çalışırım ancak 7 aylik kızım iki haftadır çok hareketli koyduğum yerde durmuyor emekliyor kendi etrafinda dönerek haliyle havalandiramiyorum ama poposu kızarıyor hemen ya e açık bıraksam biraz işiyor
thecamellia Ilkannelik bziizimkide aynı yapabilidğim zaman biraz havalndırıyorum ama durmuyor dönğyor hemen
Zlm Ilkannelik valla durduğu kadar deniyorum artık durmuyo çok zor oluyo külot bez aldım yürüdüğü için hemen kaciyo bende ayakta giydiriyorum o arada artık kaç dakika sabit yatirabilirsem
Ilkannelik Zlm evet acaba altına korucusu serip öyle mi gündüz uyutsam bir uykusuna diye düşünüyorum ya
basaksahinx Ilkannelik ben genel de ıslak pamuk mendiller ile siliyorum işemişse pek kızarıklık olmuyor o yüzden ıslak mendil kullanmayı sevmiyorum hiç
Ilkannelik basaksahinx ben ilk 3 ay islak mendil kullanmadım şimdi kullanıyorum ama evdeyken yıkıyorum islak mendili öyle siliyorum
BuzluKahve Ilkannelik Asla durmaz, kaçar. Banyo dışında hiç havalandıramıyorum. Ama bugüne kadar him pişik olmadı, sadece ıslak mendil veya bez markası denemelerimde biraz kızarmıştı, o da hemen geçti.
BuzluKahve Ilkannelik Bez prima, ıslak mendil molfix izotonik sulu ve primanın çeşitlerini kullanıyorum. Bir minik tüp pişik önleyici bile bitiremedim 19 ayda.
ObirAnnnee Ilkannelik Bugün baktım poposu hafif isilik olmus bende çıkardım hava alsın yarım saat diye, zaten tuvalet eğitimi başlıcam alışsın vs derken kaşla göz arası salona kakasini yapmış 😂 ben bu tarz şeyleri sorun etmiyorum, yeterki iyi olsun ☺️
Zlm watermelonlove çok memnunum ayakta oturarak her türlü takiliyo istediği kadar kaçsın sorun olmuyo 😄
Ilkannelik BuzluKahve bende sleepy kullanıyorum sirkeli kekikli olandan memenunum ancak uzun süre havalandirmasam hafif kızarıklık oluyor
Cgl123 Ilkannelik Benim oğlan 6 ay 20 günlük alt değiştirme bezinin üstüne soyup atıyorum işesede sorun yok temizlerim hava alıyor keyfi yerine geliyor seviyor öyle durmayı 🥰 Benimde hoşuma gidiyor eğlenmesi gülmesi