Selin648 Kızlar gebericem ya hangi ilaç iyi geliyor kullandıklarım kesmiyooo nolur hapşırmaktan burnumun içi karıştırmak silmekten ölücemmm çık fenayım
deniz_063 Selin648 ben geçen sene zyrtec kullanmıştım adı öyleydi sanırım bu sene olmadı ama bende geçen sene ölüyorum sanmıştım befes alamıyodum asla