Allah rızası için şu bebeklerin her emme ve uyku probleminde memeden kesicem uylu eğitimi vericem tuzaklarına düşmeyin. 7 ayda uyku düzenleri bozuluyor çünkü ayrılık kaygısı denen duyguyu öğreniyorlar, biraz okuyun araştırın hop hemen memeden keseyim hemen eğitim verelim uyusun diye bir şey yok çok üzülüyorum. Bakın sevgili anneler, bebekler 7. Ayda ellerini hareket ettirmeyi uzuvlarını ve artık bireysel bir kişilik olarak tanımaya başlıyor. Ben bir bireyim ben artık annemden ayrı bir bireyim diye düşünüyor. Geceleri uyuduğunda acaba neredeyim acaba nerde diye düşünüyor, anne memesini bırakmıyor çünkü korkuyor tek başına olmaktan siz nasıl seviyor size nasıl muhtaç görmüyor musunuz emecek evet 1 yıl emecek hanginiz hala annenizin memesindesiniz. Bebek bakmak kolay değil evet bunu göze alarak bir can dünyaya getirdiniz, bunun eğitimi yok psikoloji alanında uzman olmayan hiç bir uyku eğitimcisine güvenmeyin bebeklerinizi anksiyete hastası yaparsınız. Bebeklerin diş dönemi, ayrılık kaygısı vs. Her yeni duyguyu yaşadığında zorluklar görerek öğreneceksiniz sabredeceksiniz, bu sizin kutsallığınızın belirtisi. Anne olan güçlü olan sizsiniz, sevgi bağınız memede neden memeden mahrum ediyorsunuz. Sevgiler. 🙏🏻