Hope77 Kızlar zeytinyağında bekletilmis sarımsak kürünü duydunuz mu ? Yağı bebeklern ayagına sürp öksürük ateş kesiomus deneyen var mı?
Hope77 Meryem2020 yok sadece yagı sürdüm pamukla ayağına corap giydirdim ateşi bi inip bi cıkıo öksürüo cok calpol veriyorum sabah beri tek zıbınla cocuk 38 oluo atesi geri indiriyorum hep mızır mızır
Hope77 TalentedMom öksürük ve ateşe degil mi faydası oglum 7 aylık herhangi bi kısıtlaması yok galiba sanırım?
Ygzpri Hope77 benim oğlumda 7 aylık öksürük ishal var daha dün gece yaptım öksürük için iyi geldi bence deneyin
Hope77 TalentedMom ateşi geceden sabaha hiç cıkmadı ama öksürüğü geçmedi sarımsaklı yagın atesine faydası oldu bencede
Bentuce25 cicekkizlarimbalkizlarim ben 2 aylık bebeğime yaptım sarımsak çok bekletmedim yağda ve değdirmedim ayağına sarımsağı sadece yağ birşey olmadı yapın