1 saat önce bir göğsümü sağdım 25 ml oldu buzdolaba koydum şimdi de sağdım ama elle sağlığım için zor oldu ve bir sağ bir sol karışık sağdım bu olur mu ? Bir de onu da buz dolaba farklı bardağa koydum sonra ikisi soğuk olunca birleştirecem olur mı ? Nette ikisi soğuk olur yazıyordu ? Ve bunu da yarın içecek ama dolaptan 7 de çıkacak sabah 7 de ve 9 gibi içer bozulur mu