Nursahmetyusufaras00 24ay üstü çocuklarınz a inat olunca nasıl davranıyorsunuz? Dışarda söz dinliyor larmi. Ev içinde hangi sınırlar koydunuz Ağlama krizleri de nasıl başa cktiniz merak ediyorum 🤍🤍🤍😊😊😢😞😞
Almondeyed Nursahmetyusufaras00 sakin kalıyorum aglayabilirsin diyorum bazen evde bazen komşuda krize giriyor hiç elalem ne der demiyorum ağlamasına müsaade ediyorum. Ses yükseltmeden kararlı bir ses tonu kullanıyorum
NukleerBaslikliKizz Nursahmetyusufaras00 Neden olmaması gerektiğini açıklıyorum sakinleştirmeye çalışıyorum baktım olmadı kendi haline bırakıyorum 😀
Seydameva Nursahmetyusufaras00 size bir şey diyeyim mi 2 yaş sendromunu inadını falan öpün başınıza koyun neredeyse 3.5 yaştan bildiriyorum felaket felaket 😂
Feraye_ Nursahmetyusufaras00 ya beni balkondan kovuyo anne git diyo bagira bagira kavga edioz balkonda bende cikiyim diyom anne git diyo anlasamiyoz🤯 Bu 1 tanesi iste, allahim tezzz zamanda gecsin sendrom😤
Nursahmetyusufaras00 Almondeyed haklısın Üstüne gitmemek lazım ben anca anladım ama sabır kalmıyor 😪 istekleri çok çocukların ses olsun ağlarlar susacaklar
Nursahmetyusufaras00 Seydameva öyle mi .bitmiyor o zaman her dönem başka demek ki zor gerçekten kolay olması için ne yapmak lazım acaba . Maşallah ama akli eren çocuk yine dinler dye düşündüm çocuğa yapısına göre değişir de .
Humeyra1 Nursahmetyusufaras00 konuşabiliyor mu? Mesela baktım çok ağlama krizine girecek. Kızım 1 saniye sen konusabiliyorsun ağlamana gerek yok hadi anlat bana diyorum yok hala sakinlesmiyorsa biraz agla öyleyse rahatla diyorum falan filan 😊 birde bambaşka bi konuda bişey anlatmaya başlayınca susabiliyorlar
Feraye_ AnnaKurt bizimkide oyle tek kulpu var kapinin acilmiyo insallah oyle birsey olmaz bizde😨😂cok gecmis olsum sizede☺