Doğumdan sonra hızla uzadı saçım ara ara uçlardan alıyordum ama iyice uzadığı için bakımı konusunda çok zorlanıyordum, düzleştirmek rahat 40 dakikamı alıyordu, saçlarım dalgalı bu arada. Gidip omuz hizasına kadar kestirip bari rahat rahat bakımını yaptırırım dedim ama kuaför omuz hizasından daha kısa bir boy da kesti ve ben çok üzgünüm :/ uzun saç çok seviyorum ama bakımı çok zorluyordu, bu kadar kısa da istememiştim. Hemen uzar deyin lütfen 🥹