Kızlar artık son defa soruyorum 🥺 oğlum 8.5 aylık ve evimiz çok sıcak artık 29 derece evin içi yanıyoruz ama gece ince uzun kolluyla yatırıyorum annemler kayınvalidemler herkes artık kısa kollu yatır çok sıcak evin dedi bu akşam yatırmayı düşünüyorum ama gece üşür mü acaba ya üstünü de hiç asla örttürmez hasta ederim diye de korkuyorum siz nasıl yatırıyorsunuz