AsilKaran22 bebis istiyosa kucağınızda kısa aralıkla oturtabilirsiniz
Bebisler artık o aylarda etrafı keşfetmeye başladıkları için hep kalkmak istiyorlar 3 buçuk ayında kucağımda oturur gibi tutmaya başlamıştım ben durup dimdik gibi değil de biraz destekler tarzda kucaginizda oturtmak daha iyi olur
Zaten kalkmak isteyen bebislerin kısa süreli kaldırıp merakinin giderilmesi yönünde bi yazı okumuştum, o yüzden içim rahattı 😊
Su an 9 aylığız