Embish zaten kan miktarı öyle çok olmuyor nokta nokta şeklinde. Alerji belirtisi iki şekilde görülebiliyor. Biri cilt tepkili diğeri bağırsak tepkili. Bizimki cilt tepkili. Yüzünde ve vücudunda egzama oluyor süt ürünleri tüketince. Sizinki bağırsak tepkili olabilir. İnşallah değildir çünkü tedavisi olmayan bi durum. Ancak diyetle atlatılabiliyor