Sonnn selamlar biz diyarbakır ilçeden bu sene tayinciyiz gidiyoruz açıkçası merkez olursa sizin harika yer bize merkez uzak ama ilçeye bile alıştık şuan çok buruk içimiz . Harika şehir her imkan var kiralar bu sene uçmuş ama her il aynı durumda sizi korkutan kafanızı karıştıran nedir Diyarbakır ile ilgili