Crocussss Bende 2 hafta oldu başlayalı gündüz sıkıntı yok ama gece sürekli kaçırıyor, tecrübeli anneler siz gece ne Yaptınız
Maybeoneday T_u_b_a1234566 üşüttü muhtemelen benim kızım ds öyle olmustu ayaklarını sıcak tutun gececektir paniğe kapılmayın gecici bi gerileme 🥰
tubbaaa T_u_b_a1234566 benim de 4.cü gün ilk iki güne göre bugun daha iyi gibi geldi çok şükür ama tamamen oturması 1 ayı bulur diyor çevrem 🥴 tuvalete de yapıyır etrafa da yapıyor çiş demiyordu bugun 2 defa orasını tutarak anne anne dedi götürdüm yapmadı anlamadım veya yapınca 1-2 damla görüyır yerde anne anne diyor hemen götürüyorum devamını tuvaletde yapıyor sonra bana çak diyor 😅😅 bu arada 3 yaş olcz temmuzda ☺️
T_u_b_a1234566 tubbaaa benim 22 gün oldu hala kendisi söylemiyor canım ben götürürsem yapıyor yoksa altına yapıyor
-Cedric Rojdaa konuşabiliyor mu peki? Çiş kaka geldi diyebiliyor mu? Yoksa siz mi götürüyorsunuz 🚾’ye?
Rojdaa -Cedric İlk başlarda tabi ki demiyor bizim götürmemiz lazım 10 dk da bir goturmeliyiz. İlk günler çok zor ama 2 hafta sonra az da olsa alışmış olur. 23 aylık benmki
Rojdaa -Cedric ilk gün klozete oturtmaya çalıştım ama çok korktu gün boyu hep korkarak yaptı klozet oturağı almıştım yine de korktu. Ertesi gün alaturka tuvalete götürdum. Daha iyi oldu.
-Cedric Rojdaa kaka yaparken yanında mı bekliyorsunuz yoksa utanmasın diye bir süre kapıda filan mı bekliyorsunuz ?
gulay_candemir T_u_b_a1234566 Hiç bir yerde hata yok canım Biz üç ay oldu Yeni yeni alışmaya başladı Bil bol sabır diliyorum size
Rojdaa -Cedric Yanında duruyorum en azından iyice alışana kadar da öyle yapicam. Zaten gitsem bile istemiyor yanıma gel diyor. Güzelce konuşarak yapmasını sağlıyorum.