38,5 geçince hastaneye gitmeniz gerek.doktorlar öyle dedi bana.evde kesinlikle ateş düşürücü fitil bulundurun ilaçtan daha etkili.kafada olan ateş diş olabilir benim kızda öyleydi.acilw gittik fitil verdiler düşmüştü.ama doktor 38.5 geçince getirin demişti