ofkelisirin Burda çocuk acil yok il merkeze gitmemiz gerek kaç defa gittiysem çok korktu kızım çocuk doktoru olmadığı için nasil yaklaşılması gerektiğini bilemiyorlar Oyuzden gitmedim şuan biraz daha iyi gözlerinin şişi indi yarına randevumuz var hemen gidicez sabahtan