Benim bebeğim de doğduğunda aşırı tüylü bir bebekti. Hatta kulaklarında uzun uzundu alnı komple tüy kaplıydı 4. Ayda dökülmeye başladı şuan 5 ay 6 günlük . Artık her yeri tüy oluyor bu defa da boğazının altında birikiyor yastığı hep tüy oluyor. Zamanla dökülüp bitecek diye bekliyorum .