Merhaba arkadaşlar oğlum 4 ay 10 günlük emerken ve uyuduğunda çok terliyor sık sık üstünü değiştirsem de gece uykuda değiştiremiyorum uyanmasın diye emip tekrar uyuyo emerken üstünü örtmesem uyurken terlediğiyle buz gibi oluyo örtsem daha çok terliyor ne yapacağımı şaşırdım hasta oldu burnu çok tıkalı 2 defa serum fizyolojikle açtım ama şuan uyuyor çok zor uyudu burnundan hırıltı geliyo arada kalkıp öksürüyor balgamı var doktor balgam sökücü verdi onu içirdim bu terleyince üşütmemeye nasıl çözüm buldunuz çok kötü hasta oldu çocuk çok üzücü ne yapmalıyım