NurSema01 zyndrgt ben 2.aydan sonra yaptırmıştım hiçbir sorun olmadı ağdadan sonra onarıcı krem sürmüştüm her ihtimale karşı
Gul-42 zyndrgt dikiş yerınde kılınız varsa oraya yapmazlar ki ztn bn bır ay sonra gıttım oraya dokunmuyorlar bıle bnım orda kılım yok bıde