Selam kizlar oğlum 3 yaşında 3 gündür çok agresif herşeye zarar veriyor sakince nedenini soruyorum gülüyor hoşuna gidiyor sanırım 2 yaşında bezi bıraktık sonrasında sünnet oldu o zman bile çiş yapmaya tuvalete giden çocuk şimdi kasıtlı bir şekilde pijamasini soyup koltuğa yapıyor çişini gerçekten çok kötüyüm ağlıyorum artık cikmazdayim ne yapacağım ben ne olur akıl verin yol gösterin lütfen…