Geçen hafta 34 haftalık gebe iken sancılarım vardı dört doz ciğer geliştirici yapıldı. Dün 35+5 olan hamileliğimde kontrole gittim ve sancılarım çok üst seviyede çıktı bebeğim tehlikde olduğu için doğuma alındım. 3 kilo doğdu hiçbir sorun sıkıntı yok dediler bugğn taburcu olduk eve geldik bebeğin morardığını farkettim bir saat içinde geri gittik. Bebeğin ciğerinde baloncuk varmış ciğerini patlatmış tüp atmışlar göğüs kafesinde minik bir hortum ve minik bir tüp var ağzında burnunda oksijen kabloları var 15 20 günlük süreç iyileşir diyorlar yoğun bakımda bebeğim başına gelen duyan oldu mu nolur bana bir şey desin ben kendime gelemiyorum bebeğim orada kaldı ben eve geldim