Baharaytekin Zeynep_aydin evet naturel 3 numara kullanıyoruz normal yandan cırtlı olandan, dogdugundan beri sleepy dem cok memnunum
Dildeniz Zeynep_aydin ben kilot bezi kullandım çok berbat bir bez sızma yapıyordu ve her uyandığı da üstü ıslak şekilde uyanıyordu prıma bu konu da çok iyi hiç bir sızma yapmıyor
NeclaDefne Zeynep_aydin hem yandan bağlamalı hem kilot bezini kullanıyoruz hiç bez değiştirmedik 7 aylik kızım 😊
BabyGirl Külot bezini kullandım elimde bikaç tane kaldı nefret ettik ailece kendisinden çiş yapınca kötü bi koku oluşuyor acayıp sıkıyor ve iz yapıyor bida asla almam 🤦🏻♀️
serenaysimsek Zeynep_aydin evet 8 aydır kullanıyoruz çok memnunum☺️ İlk üç ay prima kullandım ama sleepyden daha memnunum diyebilirim☺️
edaydogan Normal bağlamalısını kullanıyorum çok memnun kaldım molfixten geçtim çok pişik yaptı sleepy natural hemen geçirdi