cupacakes görmesen daha tedirgin etmez mi ya bence tam tersi 😄küçükken yüzünü kapatma ihtimali büyüyünce üstünü açınca falan görmek daha iyi oluyor
yusufmertmom biz wewell kamera kullanıyoruz sürekli açık kalmasa bile ses tespiti bildirimi geliyor biz de fazladan tlfn var sürekli açık tutuyoruz. Telsizin bazen uzak mesafe sorunu oluyor sanırım ayrıca biz çalıştığımız için dışarıdayken izlemek için kamera almayı tercih ettik. Anneme bırakınca bile merak edip açıyordum 🥰