Honeysudem çok geçmiş olsun. Bizimki alerji sebepliydi, alerjisi azaldıkça egzama da azaldı. Şu an alerjisi bitti ama egzama az da olsa devam ediyor. Bioderma kullanmaya devam ediyorum. Kıyafetleri pamuklu, yumuşatıcı kullanmıyorum, sıvı deterjan kullanıyorum.