Kızlar bu ne sıcak bebeğim 5 aylık kolsuz zıbınla yatırıyorum şu an bacaklarını örttüm ama üstünü örtmelimiyim bebeklerin üstü örtülmez ani bebek ölümü vs (ALLAH korusun)falan diyorlar kafam karıştı siz nasıl yatırıyorsunuz birde buhar makinası çalıştırıyor musunuz burnu tıkanıyor gibi geliyor bana hep