Aslininminikkalplisi Ayda saatte bikaç kez uyanıyor. Deliksiz gece uykusu yapardı, bu durumu yaşayan var mı? Diş mi çıkartıyor nedir bilmem ama bir mızmızlık hali var.
buseazizoglu Aslininminikkalplisi benimkide aynı normalde uykusu çok güzeldi fakat son bir haftadır çok kötü sürekli mız mız çok sık uyanıyor diş mi sebebini bende anlamadım
buseazizoglu Aslininminikkalplisi gündüz uyku tek uyku yapıyor onuda bazen bir bazen iki-iki buçuk saat uyuyor sizin nasıl
Aslininminikkalplisi buseazizoglu Bizim de 2 uyku yapıyor. Birinci uyku 1 buçuk saat 2. Uyku da 1-1 buçuk saat. Tek uykuya dayanamaz erken uyanıyor 7-8 en geç.
Aslininminikkalplisi buseazizoglu Akşam 8de uyurdu hep bugünlerde direniyor. Uzattıkça uzatmaya çalışıyor. Israrcı olmamaya çalışsam da, uyusa bile başka dert sık sık uyanır oldu. Çok daha erken aylarda bunu yapardı şaşırdım kaldım
buseazizoglu Aslininminikkalplisi evet evet aynısı hiçbir farkı yok uyku saati 8 ama asla uyumuyor uyusa bile uykusunu almış bi şekilde sabah 5te uyanıyor
Aslininminikkalplisi buseazizoglu Takip ettiğim uyku eğitmenine çok güvenirim,hava aydınlık da olsa önemli olan iki uyku arası kaç saat olduğu diyor. Bebeğim 3-3,5 saat maksimum uyanık kalabiliyor sonra muhakkak uyku mızmızlanması başlar.