Yahu kaç doktora gittim çözüm yok bilmiyoruz neden oluyor diyorlar , mayıs haziran temmuz kısacası tüm yaz ayaklarımda şişlikler oluyor ve inanılmaz kaşınıyor.ilk ayaklarda başlıyor sonra eller kırmızı bekler oluyor ve ölüyorum kalşıdıkça ayaklarım şişiyor .hayatımdan bezdim bu yüzden artık dayanamıyorum napcam ya bide tüm vucudum da kaşınıyor yüzüm gözüm kulaklarım kollarım bacak aralarım , hap bunları hafifletiyor ama ayaklar geçmiyor hamileyim bide çıldırcam