Iyi gunler kizlar size bi konuda danismak istiyorum 3ay12gunluk bebegim var kakasi sivik sumuksu birde toz buyuklugunde kirmizi renkte biseyler var kakasinda sumuksu kaka yapinca ishal die duydum ishal oldugunu nasil anlarim birde sizinde basiniza geldimi kakasinda oyle cok kucuk nokta kadar kan olsun gecen hafta doktora goturdum ilac verdi okadar bsy yok virus geciriyo dedi biraz sure gectikten sonra yine olmaya basladi sadece anne sutuyle besleniyo saolun...